Ay-Yıldızlı ekibimiz, İsviçre ile dün gece oynanan mücadeleye büyük bir tehlikeyle girmişti. Çünkü Rüştü Reçber, Ümit Özat, Tolga Seyhan, Okan Buruk, Selçuk Şahin, Nihat Kahveci, Tuncay Şanlı, Hasan Şaş, Servet Çetin, Fatih Tekke, Hüseyin Cimşir ve İbrahim Toraman kart sınırındaydı. Bern’de sadece bir kayıp verdik; Hüseyin, 16 Kasım’da Saracoğlu’nda yok. Ancak bir de tesellimiz var: Dün gece forma giyemeyen Hamit Altıntop ile Emre Belözoğlu’nun cezaları sona erdi. İki yıldız, Kadıköy’deki kader gecemizde sahada olacaklar.
Ewet arkadaşlar sizce buradaki maçın sonucu ne olacak?