japonoski :mad: Arkadaşlar sizdede oldumu bilmiyorum oyunda önüm boş mutlak gole gidiyorum CPU oyuncumun bacağını kırıyor hakem sadece faul veriyor.Normalde kırmızı kartlık pozisyonda sarı kart bile vermiyor. 1 gün herkes fenerli olacak ama 364 BEŞİKTAŞLI
mkursadulusoy ya bazen hic faul bile vermiyo gidiyom ben herif kut yere yapıstırıyo benimkini faul bile yok allah allah
nahsantan bu sorunu bende yaşıyorum ama bana göre hakem cpu yu tutuyo değilde ona toleranslı davranıyo mesela isviçre ile deplasmanda oynadığımız maçta kırmızı kart ve penaltı olması gereken pozisyonu atladı hakem onlara toleranslı davrandı ama kadıköyde 22.saniyede çaktı penaltıyı...olay bu bunu bilerek mi yaptı konami derseniz orası yoruma açık bence :)