evet oyunda çok büyük hatalar var bu sefer..
bunların hiçbiri pes-4 te yoktu..
1-maçta seyirci gözükmüyor..
2-master lig ve diğer liglerin hiçbirinde yağmurlu veya karlı hava yok.
3-master lig ve diğer liglerde maça giriş modunda puan durumunu göstermiyor..
4-seyirci sesleri pes-4 ten daha kötü..
5-master ligde en ufak bir değişiklik bile yok.
6-hakem çok zor kart gösteriyor..
1. problem sanırım yakında patchla düzeltilecek ama bu kadar problem pes-4 den sonra konamiye yakışmadı..
**umarım pes-6 da herşey mükemmel olur..**