Dün akşam oynadığımız İsvicre maçını millilerimiz 2-0 kaybetti.İsviçrenin golleri dk.40'ta Senderos'tan, dk.86'da behrami'den geldi.
Gerçekten kötü bir maç çıkardık.İsviçre yaptığı çirkinliklerin(futbolcularımızın sinirlerini bozma gibi) meyvesini aldı.Emre ve Yıldıray'ın yokluğu çok hissedildi.Ama ne olursa olsun biz bu takımı İstanbul'da yenipAlmanya'ya gideceğimize inanıyorum.
sizler de düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.