İsviçre gibi takıma 2-0 yenilerek büyük hayal kırıklılığı yaratan milli takımımız sizce Dünya Kupası'na katılabilirmi artık.....
yoksa gene Avrupa sanpiyonasını Türkiyesiz izlediğimiz gib Dünya kupasınıda Türkiyesiz mi izliycez...:,(
:confused: :confused: :confused: