Beyler daha önce hiç pes 5'i tek oyuncuyu kontrol ederek ve de
player kamerasını kullanarak oynadanız mı?Bence bi deneyin oyun gerçekten de bambaşka bi hal alıyor.Bilmeyenler için nasıl yapıldığını anlatayım:
Player settings de iken R1 tuşuna fix yazana kadar basıyoruz daha
sonra çıkacak olan ekranda oynatacağımız oyuncuyu seçiyoruz ve son olarak da kamerayı player olarak ayarlıyoruz.Daha sonra başka oyuncu seçmek istersek de yine player settings'e gelip şut tuşuna basıyoruz.
Yok ben beğenmedim derseniz de player settingse gelip bu sefer R2 ye semiauto çıkana kadar basıyoruz ve oyunu eski haline getiriyoruz.
Ha bu arada oyunda pas istemek için L2 tuşunu kullanıyoruz.