valla 3 yıldız 6 yıldız dan zor oluyor bazen bunu anlmak mumukun degıl ayrıca bende cook ıstemısımdır arasıra en azından hermacta 3 4 kez yarısahadan tek basına mesela onunde tek oyuncu olcak calımlayıp kalecıyı gafıl avlayacaksın 1000kere oynadıysamda olmuyor bısekılde defans yerını alıyor
PES6 DAHA DA IYI OLCAKTIR...