RoHanRHu Arkadaşlar oyunun datalarını az çok çözdüm bişeyler yapmaya çalışıyorum yardım etmek isteyenler erogluo@msn.com msn adresim....
Canbomgs dostum bir screenshot verde bakalom inanasım gelmiyo yanlış anlama yaptıysan helal olsun bide açsana msn neni
albertotevez kardeş seni gökte ararken yerde buldum fifa manager 2006'nın türkçe yamasını yaptım diyorsun lütfen bana gönderirmisin benim ing. pek iyi değil o yüzden oyunu oynayamıyorum total club'ı hergün oynardım.bunu oynayamıyorum.senden ricam hemen gönderirsen sevinirim.(kmlgkhnbylyksl@hotmail.com)
serhan1971 ben pek inanmadım bu arkadaşa.Şayet ben bu yamayı yapsaydım buyrun işte der yamayı yayınlardım.
omeruzun Arkadaşlar fifa manager 06 türkçe yamasını bulursanız lütfen hemen yazın dört gözle bekliyorum. omeruzungs@hotmail.com
onurkolata arkadaşlar kimse fifa managerlik türkçesini yapamaz yama sitelerine mail attım data dosyaları sifreli sifreleri kıarmak imkansız deniliyor koskoca bu işin piri siteler yapamıyorsa umudum kalmadı zaten lig bitti nerdeyse 5 ay sonra fifa manager 07 çıkacak ben bunu F.A premier manager 2000 dan beri oynuyordum. sağlık olsun herkese iyi günler
DonCans Orjinal Mesajı Yazan: onurkolata arkadaşlar kimse fifa managerlik türkçesini yapamaz yama sitelerine mail attım data dosyaları sifreli sifreleri kıarmak imkansız deniliyor koskoca bu işin piri siteler yapamıyorsa umudum kalmadı zaten lig bitti nerdeyse 5 ay sonra fifa manager 07 çıkacak ben bunu F.A premier manager 2000 dan beri oynuyordum. sağlık olsun herkese iyi günler Bende katılıyorum bu fikre bu konuyu açan bir daha uğramamış bile yazık hep aynı bir başka sitede de aynı olay var konuyu açıyor fakat gerisi yok eskiden olsa bu işin yapan çok yetenekli adamlar vardı sitenin ismini vermek istemiyorum zaten kapalı ama zamanında yapamadıkları şey yoktu TCM ile alakalı işallah yine yaparlar bir gün bu oyunu türkçe oynamak dileğiyle herkeze iyi oyunlar...!!!
casper88 kardeşş sen biraz zor yaparsın o fifa manager 06 türkçe yamasını EA sport fifa manager 06 nın dil editörü nü şifrelmiş o şifre yi sen açana kadar oooooo iki sene geçer
onurkolata Orjinal Mesajı Yazan: DonCans Bende katılıyorum bu fikre bu konuyu açan bir daha uğramamış bile yazık hep aynı bir başka sitede de aynı olay var konuyu açıyor fakat gerisi yok eskiden olsa bu işin yapan çok yetenekli adamlar vardı sitenin ismini vermek istemiyorum zaten kapalı ama zamanında yapamadıkları şey yoktu TCM ile alakalı işallah yine yaparlar bir gün bu oyunu türkçe oynamak dileğiyle herkeze iyi oyunlar...!!! arkadaşım senin bildiğin site açılmış ama şimdilik iş başvurusu alıyorlar (ilgilenenler baksın...) site kadroyu tamamlasın belki fifa manager 07 yi türkçe oynarızzz