.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ amma sabırlı baban varmış (şu anda internete girebildiğine göre) ben öle bişi yapıcam babam ömür boyu bilgisayarı kaldırır Babı pek sevmem ama(:D)bu konularda pek bişey demez biraz kızar.Sonra bi daha yapma der.Bu kadar:D herkese böle bi baba lazm:D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Niye Gökhan:D:D:D :D:D Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ kaldırısak sen ne yazacaksın gökhan...:) mesajlarının yarısı sadece bir smileyden oluşuyor:D Gülmek Güzel Ama Bazen Gülünmüyor İşte
emany evet öğrendim 17641. üyeyim şimdiki rakamlara bakılırsa baya eskiyim ;) barış ile aramda 281 üye var...
TeKiN uA Ben ve Bikac ARkadaş Forum Duzeninin Eski Haline Alacagı İcin Yazmıyorduk Yani Bilmiyorduk...Eski Haline Donecz Sanıyoduk Ama Boyle Cok Daha İyi :D Darısı 100 Binlere
emany o kim? Ben senin adını Barış olarak biliyordum ama benden büyüksün galiba ... Barış abi mi demeliydim? Alıntı yapmaya çalışmıştım ama ;)
CrossOver ya biz en fazla 140 küsür ödedik ondan öncede 120 küsür ödemiştik.Ztn 140 küsür milyondan sora adsl bağlandı:)