Dostlar slm FenerMod'un mimarı ben:) sizlere bir kıyak daha yapıp tüm 64x64 logoları editledim.Buyrun tepe tepe kullanın.Ha renkler bazı logolarda zıçıyo ama bence iyi bi çalışma.
http://rapidshare.de/files/7507068/unnamed_466_finished.html

game graphic studio ile 0_text afs yi açıp unnamed_466 sağ tıklayıp importluyoruz.
paylaşırken,yayınlarken isim kullanırsanız berhudar olurum.
teşekküre gerek yok:)
görüşmek üzre.