ismetbadem Arkadaşlar ben eastbaydan ayakkabı getirtmek istiyorum.Ama kartım yok.Bu işlerle uğreşan birileri varmı aranızda.Acele mesaj yazarsanız sevinirim
ismet_nash resim ne alaka neyse abi boşver eastbay falan ben alcaktım ama otuz tane mail falan yolluyorlar sonra cevap yazıyon yine yolluyorlar kabul etmiyorlar falan filan