screamm1 arkadaşlar ben fb altyapı oyuncusuym yarn floryada galatasarayla oynayacaımzı maça tüm fblileri bekliyorum lütfen bize destek wermeye gelin maç 11 de başlayacak. floryada buluşalım şimdiden teşekkürler.
PainkillerEvr3n Orjinal Mesajı Yazan: Black God dalga mı geçiyosun , olay çıkar olurmu öle şey katılıyorum
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: screamm1 ya hiç sormayın son uzatmalarda yedik golü ya hakem bitirdi bizi ben böle bişi görmedim ...
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: screamm1 ya hiç sormayın son uzatmalarda yedik golü ya hakem bitirdi bizi ben böle bişi görmedim :D :D :D :D :D :D :D :D :D
h@s@n Orjinal Mesajı Yazan: screamm1 ya hiç sormayın son uzatmalarda yedik golü ya hakem bitirdi bizi ben böle bişi görmedim hep öle olur ztn:D:D:D :)..