Orjinal Mesajı Yazan: halukilhan
Ben de başladım. Hadi hayırlısı... :p
Belgium vs San Marino 5-0 / World Cup Quals (EUR), Gr. Stage
Genç oyunculardan kurulu bi kadroyla çıktım. Maçta sadece 2 şutum var. 1 tanesi kaleyi buldu. Belçikanın 35 şutundan 19u gol kaleyi bulmuş. Bence başarılıyım. :rolleye3:
Bosnia vs San Marino 4-0 / World Cup Quals (EUR), Gr. Stage
Bu sefer daha tecrübeli oyuncuları kullandım. Kontratak oynadım. Ama ilk yarı 4 gol geldi. İkinci yarı normal 4-4-2ye döndüm. 2. yarı gol yemedim;) . Yine 2 şuttan 1i kaleyi buldu. Bosnanın kaleyi bulan şut sayısı 14.
San Marino vs Spain 0-8 / World Cup Quals (EUR), Gr. Stage
İspanyaya karşı hiç şansım yoktu. Ben de "şerefli bir mağlubiyet olsun diye extra desansif bi kadroyla çıktım (5-4-1). Dakka 20 olduğunda durum 3-0 olmuştu bile :scnbebek: Naptıysan 10 dakkada bir gol yememe engel olamadım. 0 şut atmamda yanıma kar kaldı. İspanyanın 41 şutunun 21i kaleyi bulmuş...:,(
İlk 3 maçımın ardından 1 ay sonra 2005 kasımında andorra ve croatia ile 2 frendly maçı yaptım. Andorraya deplasmanda 2-0 yenilerek büyük bi başarı kazandım. Croatia (Hırvatistan) maçında ise 6-1 yenilerek ilk golümü Selva ile atmış oldum. San Marino ile gol atmam büyük yankı uyardırmış olcak ki, 2005 yılını bitirdim derken, Gençlerbirliğinden teklif aldım ve Aralık 2005te 13. sırada bulunan gençlerbirliğine geçtim.
ilk işim selvayı almak oldu. Başka oyuncularda getircektim ama yabancı sınırından dolayı getiremedim. Ligi 5. sırada bitirdim. Selva 13 maçta 9 gol attı.
Transfer sezonu açılınca Gençlerbirliğindeki bütün yabancılardan kurtuldum. San Marinoluları iyice araştırdım. 2006daki ilk maçım eylüldeydi. omaça oynatcağım kadroyu kafamda oluşturdum ve o kadrodaki oyuncuları gençlerbirliğine getirdim. Matteo Valli (ST), Alex Gasperoni (AMRLC), Raffaele Moroni (AMRLC), Andrea Cappicciotti (DC) ve tabiki Selva zaten vardı...
5. olduğum için intertotoya gitmeye hak kazandım. intertotoda çok dandik takımlar var diye bu oyuncuları oynattım. (valli hariç sakattı). ilk maçta lokomatif tblissi geldi 8-0 ve 6-1 ile geçtim selva 2 maçta da hat trick yaptı. Bende hep onlarla devam etme kararı aldım. İntertotoda baya ilerledim. yarı finalde vitesseye penaltılarda elendim.
Ondan sonra lig başladı. Trabzonla başabaş bir mücalede geçiriyodum. Alttakilerden de fazla kopmadım. ilk maçlarda selva 10 maçta 11 gol atarak müthiş permonmas sergiliyodu fakat maalesef 5 ay sakatlandı... Moroni iyi perfonmas gösteremedi. onu az oynattım. Valli ali cansunla ikili oynuyodu selva yok diye. ama çok iyi gitmiyodu(3 maçta 1 gol) . Andrea Cappicciotti müthiş oynuyo. Alex Gasperoni ise orta düzey.
Euro 2008 eleme grubumdaki takımlar:
Sırbıstan karadağ
Alamanya
Letonya
Gürcistan
Kuzey İrlanda
Çek Cumhuriyeti
Sırbıstan karadağ 8-0 (eylül)
Barbados 5-3* ben yendim. ilk galibiyetim friendly maç... (eylül)
Alamanya 7-1 (ekim)
Letonya 1-1 ilk resmi beraberliğim... (ekim)
Gürcistan 0-4 iyi oynadık. (kasım)
Kuzey İrlanda 1-0 Mükemmel oynadım. Nerdeyse tek kale maç oldu ama selva hala sakattı valli bi türlü gol atamadı. 90da yediğim gol sonum oldu. (kasım)
Bu maçlardan sonra 2006da bitti. Ligin ilk yarısını trabzonun 2 puan önünde 3.nün 5puan önünde tamamladım. Finishingi 18e kadar çıkan selva 1 aylık arada iyileşti fakat finishingi 14e düşmüştü. ilk yarı boyunca Capicciotti hep oynadı ve çok iyiydi. Moroni 10 kere oynadı vasattı. Gasperoni hep oynadı ortaydı. Valli hep oynadı ortaydı.
ligde 2. yarı başlarken san morino bi friendly maç vardı. Guyana ile 3-3 berabere kaldım. uzun süre 3-1 önde giden maç 80den sonra 3-1 oldu...
ligde 2. yarı san marinoluların hepsini oynatmaya başladım. ve takımda düşüş oldu şuanda 26 maç tamamlandı ve trabzonun 6 puan gerisinde 2.yim, Gs ile aynı puandayım. şuan 25 mart 2007 bir gün önce çek cumhuriyeti ile oynadım.
ilk dakkada gol yedim. ama oyundan düşmedim. 36. dakkaya kadar çok ii gidiyodum. ve 10 kişi kaldım. yine de ilk yarı sonucu 1-0dı fakat 2. yarı çekler toparlandı. sonuç 5:0 bence 10 kişi için iyi bi sonuç.
Amacım: Ligi ilk 2de bitirip şampiyonlar ligine gidebilmek. (aslında şampiyonluk hiç uzak deil ama, san marinoluları oynatmak istiyorum)
San Marino ile amacım eleme maçında tek kale oynayıp yenemediğim hatta 90da yediğim golle yenildiğim kuzey irlandayı geçmek. onların sadece 3 puanı var(benden aldılar) Benimse 1 puanım (letonyadan) onları yenersem 4 puanla onları geçebilirim.
San Marinodaki ilk 11im
Gasperoni (GK)
M. Zanotti (DL) A. Capicciotti (DC) S. Bacciocci (DC) Gorini (DR)
Pasolini (DM)
M. Moritti (ML) Domeniconi (MC) R. Morini (MC) A. Gasperoni (MR)
Selva (ST)
Rakibe göre pasliniyi çıkarıp 4-4-2ye dönüp Valliyi alıyorum.
Defans çok kötü olduğu için değişmez yedeklerim var.
DR için C. Valentino; DC için Crescentini; DL için D. Zonotti
Ortasaha içinse L. Moritti ve Vagnetti
Kaleci yedeğim, macaluso
Şuan marttayım ve ilk san marino maçı taaa haziranda ondan sonra eylüle kadar san marino maçı yok. o yüzden hazirandaki maçtan sonra valli ve morini yeterince gelişti ve iyi oynamıyo diye satıp yerine 18-19 yaşında gelişmeye açık bi kalece alcam alt yapıya koycam, bi de herhangi bikişiyi daha alcam. Ah şu yabancı sınırı olmasa tüm kadroyu alırım...
Sadece türkiye ligini seçerek hata yapmışım keşke yabancı sınırı olmayan yerlerde seçseydim. Bide yeni başlayacaklar database falan small seçmeyin. Yeni oyuncu pek çıkmıyo...