O kadar çok beğendimki bu konuyu Fm 2006 oynayamadığım için bende Fm 2005 de denemeye karar verdim.
**San Marino 0 - 4 Serbia and Montenegro**
Maç öncesi yorumlar beni cesaretlendirmişti. Maça 4-2-1-2-1 taktiği ile çıktım. Savo Milosevic'in 4. dk kada attığı gol biraz cesaretimi kırmış olsada takıma güveniyordum. Dragan Mladenovic 18. dk kada 2. golü atıyor ve umutlarımın azalmasına sebep oluyordu. Milosevic 20. dk kada durumu 3-0 a getirince tüm umutlarım yıkılmıştı ama oyuncularım sandığımdan iyi bir mücadele veriyordu sahada. 2. yarıya değişiklikler ile başladım. Hepsinin Kondisyonu 60 larda idi hepsi yorulmuştu ama sadece 3 tanesini değiştirme hakkım vardı değişikliklerle takım biraz daha canlansada 72. dk kada Milosevic'in ayağından gelen gol onları bitirmişti ve maç 4-0 bitti.
( Fm 2005 de yapmamın sebebi 2006 yı pc'min kaldırmaması. Eğer sorun olursa bildiriniz bende bu konuya katılmam sorun olursa . )
**EDİT: Sorun Var mı ? Devam Edeyim mi ?**