En son durumu yazmayı unutmuşum, 2012 Avrupa Şampiyonası Finallerine katıldım. Grupta Almanya, Yunanistan ve Norveç vardı. İlk maçta Yunanistanla 1-1 berabere kalıp ikinci maçta Almanyaya 2-0 yenildim. Her şey son maça kalmıştı, ve yıllar boyunca unutulmayacak bir maça tanık oldum:
Dak 12: San Marino - Norveç : 0-1
Dak 14: San Marino - Norveç : 0-2
Dak 28: San Marino - Norveç : 1-2
Dak 44: San Marino - Norveç : 2-2
Dak 52: San Marino - Norveç : 2-3
Dak 54: San Marino - Norveç : 2-4
Dak 59: San Marino - Norveç : 3-4
Dak 66: San Marino - Norveç : 4-4
Dak 71: San Marino - Norveç : 4-5
Dak 73: San Marino - Norveç : 5-5
Dak 81: San Marino - Norveç : 6-5
Dak 84: San Marino - Norveç : 6-6 ve...
Dak 90: San Marino - Norveç : **7-6 !**
Bu skorla gruptan ikinci olarak çımıştım. Çeyrek finalde İtalya ile eşleştim. 2010 Dünya Kupası finallerinde de gruptan çıktıktan sonra İtalya ile eşleşmiş ve 2-1 yenilerek çeyrek final şansını kaybetmiştim. Bu sefer farklı olmasını umuyordum ancak pek de öyle olmadı ve yine 2-1 yenilerek bu sefer de yarı final şansından oldum :(
O maçtan sonra da araya bir sürü şey girdi ve oyunu orada bıraktım. Belki ilerde bi heves yapıp tekrar geri dönerim :)