benım takım valla suan 2011 sezonuna gırecekler 3 mac sonra.
takımda yok yok.
casıllas,R.ferdinand,chivu, metzeller, aubey, r.carlos, mancini, coloccini, kikinho,berkant, wriht philipis, asley cole, rooney, cassano,robinho, eto, ronaldinho, t.henry, adriano, gillardino.
henry sun 145 golle bırıncı sırada
adriano 88 golle 8.ci
cassano 86 golle 9.cu
gillardıno 86 golle 9. cu
ligde 5 sezondur sampıyon oluyorum ayrıca 3 sezondurda hem italya D1 cup hemde UEFA şampıyonlar lıgınde şampıoyn oluyorum manyak para yaptım
bizim futbolcu cocukların hepsının altına bırer ferrafı bogazda yalılar ikişer tanede karı offf deymeyın keyıflerıne :D:D:D:D