Benim kadrom çok güçlü valla !!!2011'deyim (Çok sene Geçti)
Kalede : Schmeichel
Defans :Beckanbauer(sağ),Roberto Carlos(sol),Bülent Korkmaz (sol orta),Ferdinand(sağ orta)
Orta Alan :Mustafa Eser(abim):D,Maradona,Ronaldinho,Lampard
Forvet :Ali Eser (ben),Hakan Şükür
Bu kadro kimde var bana Söleyin :D :D :D :D
backenbauer kim diyorsanız Eski Alman futbolcu. Hem atağı fazla ,hem de defansı
İstiyen bir kere açsın ve baksın