arthas1907 İki tane ard arda patch yayınlandı birinde takımların isimileri var logoları yoktu.. İkincisinde bu düzeltildi mi ben anlayamadım.. Ben yüklüyorum bişi düzelmiyo da.. TSL 1.0 ve Onun Update ini yükledim.. Hala logolar yok ?
bart_ Bende çalıştı, Fathbuilde yokken hiç bi değişiklik yoktu, ve uninstall olmuyordu ama yükledim ve şimdi tıkır tıkır oynuyorum..