silme yaw :D
oyun ayın 17sinde çıkıyormuş resmi olarak yani haftaya makinelerimizde kurulu olmuş olacak :P
Grafikler genel olarak çok iyi PS3 e yaklaşıyor yawaş yawaş :D
Ama gölgelendirmeyi hiç sevmedim
Ayrıca oyun içinde kendi aracımız hasar almıyormuş yine :(
Ayrıca ağaca beton cisimlere çarpınca kırılıyor ne hikmetse sanki aracımız supermen :D çok uyus bi durum
Oynu 1024*768@85Hz de tüm detaylarını full yaparak oynadım biraz takılma var ama ekran kartıma O/C çekince gram takılma kalmadı
Sistemim
Sapphire Radeon 9800pro@420/732
Kingston 512 MB DDR400
AMD 2600+

dosyayı rapide atıyorum dostum atınca linki bu mesajı editleyerek gireceğim ;)