SoniC evet,banada rastlamadı hiç yağmur.Bide pes'in seyircileri çok kötü.fifa'nın ki gibi olsa keşke..
_Omer_ Orjinal Mesajı Yazan: SoniC evet,banada rastlamadı hiç yağmur.Bide pes'in seyircileri çok kötü.fifa'nın ki gibi olsa keşke.. Haklisin Hatirliyorumda FIFA 2004 de Gol oldumu veya gol kactimi yada hakem aleyhine karar verdimi Taraftarlar ayaga kalkiyordu felan PES5 tede dikkat ederseniz Lampard ile gol attiginizda taraftarlara kosuyor ozaman gozukuyor taraftarlar
mustea arkadaşlar bu olay kolay statlardaki koltuklara koyarsızı olur fakat bu görünen taraftarlar haraket edityorlarmı o önemli
sseba&lefter ya hareket etmese de olur. en azından boş olmasın. tiyatro seyircisi gibi olsa bile yeter :)
_Omer_ Evet hareket ediyorlar... Lampard ile Gol Attigimda Hep Master Ligde Taraftarlara kosuyor ve tarftarlar duzgun bi sekilde gorunuyor ve hareket etmekteler.