Arkadaslar ben bu pes oyunlarını çok seviyorum ancak beni bir yönu rahatsız edıyo ATATÜRK OLİMPİYAT STADI hiçmi hiç benzemiyor yada çok az benziyor ben su ana kadarki pes oyunlarında ATATÜRK OLİMPİYAT STADINI gerçek yapısında yani bire bir yapısıyla görmedim. Umarım pes5 gibi süpeer bi oyunda bu problem çözülür:(