Ayhan fena değil biraz o-edit çalışması istiyor.Bu hali ringde yumruk yemiş boksorlere benzemiş.Ama ilk Ayhan denemesi için hiç fena değil....11'in konusuna upload ettiğim Ayhan,Suat,Saidou resimleri vardı istersen onları bir dene...
kardeş al bakalım sana tam facelik bir foto:



