Orjinal Mesajı Yazan: darcheville
Kim yayınlamıştı?Birincis bu pack daha yeni yapıldı.İkincisi benim için yapıldı bu pack.Ben paylaşmak istemiştim kötümü ettim dostum.
Niye Huzursuzluk cikartmaya calisiyorsunki???
1.Cisi Bu Kramponlarin Aynisini DoDoS arkadasimiz Yayinlamisti.
2.Cisi Sana Kimse Kötü Ettin Demedi.
3.Cüsü Patch deki kramponlar 3D degil Oyuna Ekledim Ve Berbat bir görüntüleri Var yapan arkadasina söyle Bir daha 3D boyutunda yaparsa daha iyi olur.