hero_ank arkdaşalr oyunu oynadım ..daha ilk başı ....save edip çıktım ...tekrar girdim ama adamlar haeereket etmiyor ....sorun nedir :rolleyes:
SYBERIA Oyunun Korsan olmasından Kaynaklanan Bir Sorun.. Tarihi oyunu İlk Save Ettiğin Tarihte Sabitle (Pc Tarihini) öyle Oyna O Zaman bu Sorunla karşılaşmazsın...