onuralexx Arkadaşlar hiç umduğum gibi diil bu7 hava koşulları bütün bi sezon güneşin altında oynuyoruz maçları,normal maçta kar ve yağmur var lakin master ligde göremedim,ayrıca bişimi yapmak gerekio görmek için yada yine dumurmu olduk bilemiyorum :,( :,(
musty ben shaktar la maç yaptım deplasmanda kar yoktu ama mevsim kıştı ağızdan duman çıkıyodu diğer takımlarla oynarken hep güneş malesef yağmur bile görmedm