WaRCrafT arkadaslar ben pes5 de adamın formasını cekip dusuremiyorum bi tusu var mı biraz acıklarsanız sevinirim
Covani "defans" butonu. ayrica "defans" butona basarken "arapas" a basarsan bir anda direkt faul yapar.
WaRCrafT Orjinal Mesajı Yazan: Covani "defans" butonu. ayrica "defans" butona basarken "arapas" a basarsan bir anda direkt faul yapar. o defans dediğin hangi tuş ya yani o tuşla başka ne yapılıyor?
WaRCrafT ne alaka ben anlamadım ben yere kayın almasını istemiyorumki formasını çeksin istiyorum ve o defans tuşu sanırım l2 yine yapamadım pozisyonun nasıl olması gerekir?