YaTTara35 Selam arkadaslar benim sorunum söyle su anda pes5 yükledim ama pes 4 silmedim ve pes5 patch yüklemek istiyorum ama malesef folder dosyasi gözükmüyor ortalikta mesela master liginde oynuyorum ve hafiza aldigim halde folder dosyasi yok sizce neden dir ve ne yapmam lazim
BEGBIE Orjinal Mesajı Yazan: gecekusu68 pes 5 de save folder, kendi dökümanlarda oraya bak Kendi dökümanlarda ne demek?Aynı problem bende de var folder1 klasörü yok kendim mi oluşturmam gerekiyor???
gecekusu68 arkadaslar bilgisayarda kendi dökümanlarim ( almancasi eigene dateien) diye bi klasör var save folderde orda.
YaTTara35 Orjinal Mesajı Yazan: gecekusu68 arkadaslar bilgisayarda kendi dökümanlarim ( almancasi eigene dateien) diye bi klasör var save folderde orda. cok saolasin cözümü senin sayende buldum ama nedense almanca olan spiker br anda ingilizceye cevrildi onun cözümünü de bulurum artik
BEGBIE C:Documents and Settings????????BelgelerimKONAMIPro Evolution Soccer 5 KLASÖRÜ İÇERİSİNDE ARKADAŞLAR....
YaTTara35 Orjinal Mesajı Yazan: _Omer_ Tr deki oyundadami almanca spiker way bea :D Ingilizce saniyodum ben Tr den almadan almanydaki oyun bu ama almanca seslendirme kullaniyordum nedense bir anda patchc yükledikten sonra yalnizca spiker ingilizceye döndü ama yazilar hallan almanca :)