FM2006yı kurduğun dizindeki "data/cache/english" klasörünü bul, içindekileri sil. Ya da oyunun preferences ekranından "skin cache" özelliğini iptal edip, kullandığın skini değiştir, sonra tekrar eskisine dönebilirsin.
Bu arada transfer döneminin ardından güncellenmiş bir paket hazırlamayı düşünüyorum; resimler birikmeye başladılar bile ;)