arkadaşlar benim geçen ay kota 800 MB la bitmişti fakat bi baktım ay sonunda 9 GB olarak gösterio bu aya daha yeni girdik ama ayın 4 ünde baktığımda kotayı 12 GB olarak gördüm afal bi şekilde telekoma isyan ama neye çare aslında esas konu bi duyum aldım ve birassda olsa rahatladım arkadaşım dedi ki max. 60 YTL ödeniyomuşş kotayı ne kadar aşarsak aşalım yani şimdi benim 9 ve 12 GB lık 2 ayın faturası gelcek böle bişi gerçekten var mı yoksa 120+90=210 YTL ödemek zorunda mıyım :mad: :confused: :,(