Orjinal Mesajı Yazan: tecno
ђЖήч©ℓ ¯ бб sen herkonuda bi şi çıkarıyorsun ya!imzaya baksana bi yyaaa!git ozamn başka foruma!burda böle bosukluluklar çıkartma!!!
Bak aslanım Mustafa(uylaaaa) benim iyi bi dostum onun yama yapmasına hepinizden çok destek veririm
İmzamın nesi varmış ? Gayet açık ordan kendinede bi pay çıkarırsın umarım .
Bir de ben her konuda ne çıkarıyorum ? Ben Mustafa'ya bunu yapabilme yeteneğini diğer alanlara da yönelerek geliştirebileceğini söyledim.
Ama bazıları anlamamakta ısrar ediyo bende bunu anlamıyorum
LÜTFEN KONUYU DAĞITMAYALIM