MaNgA17 Arkadaşalr pes5 te graphic studio ile oyuna resim atıyom.Resim ayna gibi ama 8 bite kendi çevirince oynda çok berbat çıkıyor.bazı yamalarda gördüm arkadaşlar ayna gibi atmışlar resimleri acaba ayna gibi olması için neler yapmalıyım...