Ben şimdi denizlide bulamayabilirim diye hem de isim falan yazdırabilmek için internetten sipariş vereyim dedim.Girdim internetteki GS Store'a kapıda ödeme yapılmıyomuş anca kredi kartıyla oluyo.Bende kredi kartı var ama 16 ysk muhabbeti olan karttan o kartta da şifre oluyo yani o kartla internetten olur mu bunu merak ediyom bi de güvenlidir dimi?hepsiburada.com tarafından yapılıyo gs store...
Mağazanın bi sitesi yok yaw :(...