[ BдHдBдBд™ ] ya şu tuncay falan yazanlar inanıyolar mı tuncayın gerçekten en iyi olduğuna:Dsaçmalamayalım,hiç mi değilse böyle bariz olmasın. * R O N A L D I N H O * H E N R Y * D I D A * F E R D I N A N T
dusau *Henry, Eto'o en iyi iki fovet kariyer modda ikiside 99 yuk oynuyo *Buffon en iyi kaleci oda 99 oynuyo *Ronaldinho en iyi ortasaha 98 oynuyo *Şu ana kadar bulduğum en iyi defans Zambrotta 97 oynuyo Bunlar kariyer
aty2aty2 beeeeen :D şaka bi yana altay aydemir diye bi adam yaptım süper oynuyo :D altay aydemır benim bu arada
WolfTurk Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Thierry Henry :cool: henry fifa 2005 deki gibi oynayamıyor bence
Anxiety ** benim yaptığım metin isimli 99 luk futbolcu müthiş çalım hareketler ve o doyumsuz golleri ile benii baştan çıkarıo.**