henry ile anelkayı kac mac yanyana gordunuz, henry milli takıma geldi, anelkanın pabucunu dama attılar, anelka arsenalden liverpool a gitti hemen henry geldi ardından, tamam iyi arkadasmıslar ama ben bu adamların sadece 2 3 macını biliyorum birlikte, antrenmanlarını mı izliyosunuz anlamıyorum ne guzel haber yapıyo medya..
Dunden once henry asist yaptı anelkaya ama anelka nobre kac tane yaptılar buna cok benzer, neden nobreyle anlasamıyo deniliyo o zman? adamın kalitesine gore yorum yapılıyo. Tamam oyun stilleri benziyo ama..