Kendi kendinizi kandırmayın kardesim Allah askına yaaa...neler olup bittigini tüm türkiye örenmis..sen hala cıkıp yalanlıyorsun pess dogrusu...türkiyede ne kadar klüp varsa hicbiri sizi sevmiyor hayuu..neden diye hic merak ettin mi..analka mıs yok alexmiss yok türkiyenin yıldızlarıymısss...siz cıkıpta bir senol günes .. bir necmi perekli ... bir ünal kahraman .. bir hami mandıralı ..yetistirdinizmi hayırrr. niye siz kuruldugunuz günden bu yana hep para ile yetistiniz ve ölede devam ediyorsunuz... ligde 3 puanı bile sike ile para ile alan bir takım ilk defa feneri gördüm..baska bir dakım olmaz zaten..neyse odur..ELBET BİRGÜN SAMPİYON OLACAGIZ AMA ONURUYLA AMA FUTBOLUYLA AMA TARAFTARIYLA...BİZ SAMPİYON OLDUGUMUZ DA YER YERİNDEN İNLİYOR BEAAA. aziz yıldırımın ne yaptıgı ortada o gitsin kendi camiyasını kandıra dursun....GERCEKLER HERZAMAN YALANLANIR..ÖNEMLİ OLAN BUNUN SÖYLENMESİ...
---------------------------------
HEP DESTEK----TAM DESTEK----COK DESTEK
...Tribünün Babası Kale Arkası...