wınnıng eleven 9 2008-2009 turkıye lıgı
alın sıze yenı yama
bu yamayı bızzAt kendım denedım ASAGIDAKI ADRESLERDEN INDIRIN
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Belgelerım/konamı/wınnıg eleven 9/save/folder1. ıcıne atılacak yamalar.....
http://rapidshare.de/files/40592531/KONAMI-WIN32WE9U000.html
http://rapidshare.de/files/40592538/KONAMI-WIN32WE9U010.html
http://rapidshare.de/files/40592542/KONAMI-WIN32WE9U020.html
http://rapidshare.de/files/40592550/KONAMI-WIN32WE9UOPT.html
BENI OKU:
http://rapidshare.de/files/40581112/ben__oku_.txt.html
---------------------------------------------------------------------------------------------------
SETTINGS:
http://rapidshare.de/files/40592523/settings.dat.html
BENI OKU:
http://rapidshare.de/files/40581116/ben__oku...txt.html
---------------------------------------------------------------------------------------------------
WİNNİNG ELEVEN 9 2008-2009 TÜRKİYE LİGİ WİNNİNG ELEVEN 9 2008-2009 TÜRKİYE LİGİ ÖZELLİKLER -18+ TAKIM TURCELL SUPER LIG + V.MANISA - SAKARYA -4PAF TAKIM + GALATASARAY - BESIKTAS - FENERBAHCE-TRABZONSPOR -STADLAR + BUTUN TAKIMLARIN STADLARI NOT:ACELE YAPILDIGI ICIN FORMA NUMARALARINI YAPMIYACAGIM LOGO ICIN YARDIM EDECEKLER ! E-MAIL:soccer.center@hotmail.comda yada bu sayfadan ulasabılırsınız 2010 afrıka kupası turcell super lıg euro 2008 Uefa sampıyonlar lıgı uefa kupası eklendı(fortıs turkıye kupası eklentılı.....) vardır............ Son güncelleme 28.09.2008, 20:00 tarihinde speed478 tarafından yapıldı ................................bugün saat:20:20sitede......................... SÖZ SİZE KIRIK LİNK OLMUYACAK LOGO İÇİN ADAM ARANIYOR.................................. !DUYRULUR! NOT::: BELKİ BAYRAMIN SONUNDA BİTER......LOGO YAPAN BIRISINI BULURSAM Son güncelleme 28.09.2008, 21:30 tarihinde speed478 tarafından yapıldı. Son güncelleme 29.09.2008, 19:47 tarihinde speed478 tarafından yapıldı Son güncelleme 29.09.2008, 19:51 tarihinde
...............YAMA TAM 8 GUNDE YETISTIRILDI ....
Nasıpse winning eleven 9 2009-2010 yamasınıda ben yapmak
........istiyorum sız ıstersenız...
dosyayı belgelerım/konamı/winning eleven 9/save/folder 1 atınız...yoksa calısmaz.yama
Son güncelleme 30.09.2008, 09:22 tarihinde speed478 tarafından yapıldı.
Son güncelleme 02.10.2008, 11:20 tarihinde speed478 tarafından yapıldı