arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce ps2 için pes5 almıştım beşiktaştan.. Ama sanırım beta versiyon. Çünkü sony oyunun 28 ekim'de çıkacağını duyurmuştu bu durumda elimdekinin beta versiyonu olması yüksek ihtimal ama hiçbiryerinde beta yazmıyor, dün beşiktaşa gittim onlarında haberi yok..Beta olup olmadığını nasıl anlarız ve sony' in 28 ekim' de çıkaracağını duyurduğu pes5 son sürümü nasıl ediniriz?