PainkillerEvr3n arkadaşlar bugün bir yardım istedim sizden ama konum kapanmış.şu an perişan durumdayım ama soccercenter yetkilileri konu başlığını büyük harfle yazdım diye konuyu kapatmışlar.ÇOK SAOLUN SOCCERCENTER YETKİLİLERİ:mad: :mad: :mad: :mad:
ismet_nash doğru yapmışlar sen bu kadar zamandır bu foruma takılıyorsun ve de daha forum kurallarıını bilmiyorsun asıl bizlerin bilmesi lazım ki yeni gelen üyeler de bu yanlışları yapmasın