arkadaşlar küçük bir açıklama yapayım tezahüratlarla ilgili..
şimdi oyunun orjinalinde anladıım kadarıyla..türkiyenin tezahürat slotlarına aynı zamanda fb yi eklemişler...ve yine g.s ile bjk yide ortak bir slota vermişler..
belki bende yanılıyor olabilirim ama durum bu..o yüzden..eğer türkiye tezahüratları eklersem fb gider....fb ekleyince tr gidyo..
g.s. ekleyince bjk de g.s çıkyo..falan tuhaf bir durum..neden böyle bende anlamış diilm..
Ve malesef hem tezahüratları yaparken hemde spikeri yaparken çok ama çok zorlanıyorum..çünkü konami bu sefer resmen saçmalamış ses dosyalrında...karma karışık..
g.s. li futbolcuları ekledim...topu topu 20 futbolcu var..ve ses kayıtlarıda hazır olmasına rağmen...yerlerini bulmak ve importlamak 3 saatimi aldı..
yakında yeni haberlerle gelirim..
fb ile bjk futbolcularda biterse verebilrim belki link..yada spikerle beraber olur..bilemiyorum..
neyse..saygılar bakiim;)