ARKADAŞLAR BEN BU PES OYUNLARINDA BIR SEY DISINDA HERSEYI BEGENIYORUM ANCAK BEGENMEDIGIM KONU ISE SUKİ ATATÜRK OLİMPİYAT STADI HİÇ BİR PES OYUNUNDA YAPI GERÇEKÇİLİĞİ OLMAYAN Bİ STAD OLDU BURADAN YAMA HAZIRLAYAN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM BU ATATÜRK OLMİPİYAT STADINI BİREBİR ATATÜRK OLİMPİYAT STADINA BENZETSİNLER UMARIM BU SORUN PES5 GİBİ SÜPER Bİ FUTBOL OYNUNDA ÇÖZÜLÜR HERKEZE KOLAY GELSİN UĞUR