Ne zamandır yazacaktım ama erteliyordum.
Hep diyorlar port aç port aç diye,bende port açmıştım eskiden,bana 100 kişi port aç demişti ama en son bir kişi port açmamın yanında bu ayarları yapmamı söyledi,yaptım ve 3 aydır host olabiliyorum.Port açıpta bu ayarları yapmayanlar varsa,yapsınlar,host olabilecekler.Tabi tüm modemler için geçerlimi bilmem ordakiler,ama geneli için tutar sanırım.
Şemada,sağdaki pencereden bahsediyorum.