Arkadaşlar bir arkadaşım vardı.Sadece ismini biliyorum.Hangi okula gidiyor bilmiyorum.Liseye gidiyor.Ama onu bulamıyorum.Lütfen bana yardım etmeye çalışın.Onu nasıl bulabilirim.Telefonuda yok bende.Çok iyi bir arkadaşımdı.Onu kaybetmek istemiyorum.LÜTFEN yardım edin bana.Soyadını da bilmiyorum.Sizce ne yapabilirim?Arkadaşlar lütfen yardımcı olun bana.:,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(