nomak99 arklar hangi dosya paylaşım programını tavsiye edersiniz? ben yeni bir tane kurmayı düşünüyorum.kullanışlı ve güzel bir proıgram bilen varsa fikirlerini bekliyorum.
skymoon bu konuda en ii ares ama o da göçmüş bi durumda olduğu için kullanılamıo bende bazen bağlanıo ama yine dene istersen ;)
bart_ Aresta bana virüs hatası veriyor(bi şeyler indirmiştim) Bear-share de hiç vermiyor gayet güseel bi program...
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: kamil07 ares yüzünden format atılmıştı bilgisayara.bence limewire katılıorum amil07 arkadaşıma