HEPINIZIN BILDIĞI GIBI ETIBANK ÖZELLEŞTIRILECEK VE ALICISI AMERIKA
VE BOR IŞLETMELERI ETIBANK BÜNYESINDE KONULAN FIYAT NEDIR 40 MILYON $
Borla çalısan araba üretildi, Türkiye kıskaçta. *Arabayı bor madeniyle
çalıştıracak patentli 600 proje olduğu ortaya çıktı.Türkiye, dünya
rezervinin yüzde 70`ine sahip ve uluslararası tröstler Türkiye uyanmadan
bu kaynağı ele geçirmeyi planlıyor. Amerikan Millenium Cell (MC) ve
stratejik ortağı Daimler-Chrysler (DC),seri üretime bile geçti. Ancak
uluslararası tröstler, bu gelişmeleri ülkemizdeki bor zenginliğine egemen
olmak için Türkiye`den kaçırıyor.Aksiyon dergisinde yayımlanan habere
göre, konuyla ilgili incelemelerden biri Scientific American dergisinin
Mayıs 2002 sayısında yayımlandı Bir arkadaşımdan gelen ve daha önce
bilginiz olduğunu düşündüğüm bir mektubu önemi nedeniyle ve arkadaşımın
ricası üzerine dikkatlerinize sunuyorum.
T O R Y U M
Toryum radyoaktif bir element ve doğal olarak nükleer enerji elde
etmekte kullanılıyor. Hem de alternatifleri içinde en temizi. Dünyada en
çok Toryum rezervine sahip ülke hangisi bilin bakalım?
Türkiye. Rezervi ne kadar ? --- 800.000 Ton.
Sonra hangi ülke geliyor? --- Hindistan.
Rezervi ne kadar ? --- 300.000 Ton.
Türkiye`nin, iç borcu --- 85 milyar $.Dış Borcu ---125 milyar $.
Toplam ---220 milyar $.
Peki sahip olduğumuz Toryum`un değeri ne kadar? ---120 TRILYON $.
Yani toplam borcumuzu 545 kere ödüyor.Önce Bor, şimdi de Toryum... Daha
bilmediğimiz neler var kim bilir !...
**DÜŞÜNÜLEBILECEK EN TEMIZ YAKIT` başlığında verilen haberde, kimyager
Steven Amendola`nın Ford Explorer model otomobili bor bileşiklerinden elde
edilen yakıtla çalıştırıldığını anlatıyordu
**ABD`li kimyager Amendola`ya göre, sodyum bor hidritle çalışan otomobilin
hem menzili iki katına çıkıyor, hem patlama ihtimali olmadığı için tam güvenli oluyor, hem çevre
kirliliği olmuyor, hem deyakıtkullanıldıktan sonra tekrar değerlendirilebiliyor.
**Benzinle çalışan otomobillerde yakıtı depolama sorunu olduğu için
menzili düşüyor. Borla çalışanlardaysa bu sorun ortadan kalkıyor sodyum
bor Hidrit maddesi ile suyun oluşturduğu hidrojenin yakıt pillerine
ulaşması ve açığa çıkan enerjinin mekanik enerjiye dönüşmesiyle yürüyor.
**Bor konusu özellikle son yıllarda Türkiye gündeminden hiç inmedi.
Bilgisayardan silaha, nükleer teknolojiden akaryakıta kadar birçok
alanda kullanılan bor, ister istemez birçok çevrenin ilgi odağı...
**Tartışmalar, bazı kişi ve güçlerin özelleştirme furyasınıda arkalarına
alarak, bu cazip ve stratejik madeni `iç etmek` istediğinden, uluslararası
teröstlerin Türkiye`yi bor konusunda baskı altına aldığına, bor`u devletin
yeterli karlılık ve verimlilikte kullanamadığına kadar uzanıyor.
**Devlet Denetim Elemanlar? Dernegi(DENETDE)
Başkanı Atilay Ergüven de bor gibi hayati önemi olan konulardaki
gelişmelerin Türkiye`ye geç yansımasını
BATILILAR TÜRKIYE`YE BOR TEKNOLOJISININ GELMESINI
ÖNLEDIKLERI GIBI , O KONUDAKI ÖNLEMELERI DE DUYUP, BORUN ÖNEMINI
KAVRAMAMIZI ISTEMIYORLAR!` sözleriyle izah ediyor.
**Dünya bor
rezervinin yüzde 70`i Türkiye`de.Bizi yüzde 13`le ABD izliyor.
**Rezervlerini yıllar önce kullanmaya başlayan Amerika`nın, kendi
topraklarından çıkarabileceği miktar gittikçe azalıyor. Bor zengini Türkiye
ise bu potansiyelini ancak ham borunu satarak değerlendirebiliyor.
*** Mamul bor ürünleri üretebilmek için gerekli teknoloji Türkiye`de yok
Çünkü Batılı ülkeler bor teknolojisini bize vermeyi hep reddediyor.
Ham cevher olarak adeta sudan ve kumdan ucuza sattığımız bor, bize pahalı ithal ürünler olarak geri dönüyor.
NOT: BU YAZIYI BURAYA KADAR OKUDUYSANIZ, BILINÇLI VE DUYARLI BIR
VATANDAŞSANIZ, LÜTFEN BU YAZIYI TÜM TANIDIKLARINIZA ILETIN.
Neptünyum Elementi. 93 Atom Numaralı Neptünyum radyoaktif bir
elementtir ve uranyum pillerinin üretiminde kullanılır. 1940'ta California
Üniversitesi profesörlerinden Amerikalı Mc Millan ve Abelson tarafından
keşfedilen bu radyoaktif elementten son yıllarda enerji üretiminde had
safhada faydalanılıyor . Üstelik de alternatifleri içinde en ucuza mal
edilen bir ELEMENT...
Peki bilin bakalım bu Neptünyum dünyada en çok nerede
bulunuyor? BiLDiNiZ: Türkiye' de... Tahmin edilen rezerv ne kadar?
127.000 Ton...
Sonra hangi ülke geliyor? Bulgaristan. Onun rezervi ne
kadar? 2.500 Ton. Peki sahip olduğumuz Neptünyum'un değeri ne
kadar?... Çok şaşıracaksınız ama 9 Trilyon $ Türkiye'nin, iç borcu:
85 milyar $. DIS Borcu 125 milyar $. Toplam; 220 milyar $.
Elimizdeki Neptünyum'un değerini tekrar ediyorum 9 TRiLYON $ Yani toplam
borcumuzun 40 kat fazlası Önce Bor, sonra Toryum, şimdi de Neptünyum.
Bilgilenmek ve bildirmek amacı ile lütfen sessiz kalmayınız... Pekiiii
Adamlar ne diyor biliyor musunuz geçenlerde?
"Türkiye Türklere bırakılamayacak kadar zengin bir ülkedir"
Kim işletecek bu madenleri?