Arkadaşlar aranızda The Movies oynayan arkadaşlar bu soruları yanıtlayabilir mi çünkü oyunu almak istiyorum ve merak ediyorum:
1-Yaptığımız filmin altyazılarını klavye ile biz mi yazıyoruz?
2-Kendi senaryomuzu %100 nasıl oluşturuyoruz biz oturup yazcak ve oyunda onu anlıcak değil? Bu senaryolarda en ufak ayrıntı dekor ve mimikler hepsi bize mi ait?
3-Yaptığımız filme soundtrack gibi mp3 dosyası ekleyip çalabiliyor muyuz?
Cevaplarsanız çok sevinirim çünkü hata yapmak istemiyorum:(