arkadaşşlar fifa 06 snow patch i kurduktan sonra oyuna girdiğinizde heryer kırmızı yeşil görünüyor ama bu sorunu ortadan kaldırmanın bir yolu var. önce MUTLAKA!!! kick off bölümüne GİRİN. stadyum seçtikten sonra MUTLAKA!!! (RAINY NIGHT) yani yağmurlu geceyi seçin ve maça başlayın. maç bittikten sonra diğer menülere döndüğünüzde MANAGER MODU da dahil olmak üzere herşey normale dönecektir. artık maçları bembeyaz sahada kar yağışı altında oynayabilirsiniz.... ayrıca ÇOK ÖNEMLİ BİR UYARI!!! GÜNDÜZ MAÇLARI NORMAL HAVADA OYNANIYOR. YAĞIŞSIZ GECE MAÇLARI DA NORMAL BİR SAHADA OYNANIYOR. YAĞIŞLI AKŞAM MAÇLARINDA YANİ HAVA TAM KARARMAMIŞSA YERLER NORMAL AMA KAR YAĞIŞI VAR. GECE MAÇLARINDA İSE HEM KAR YAĞIYOR HEM YERLER BEMBEYAZ. ayrıca yamayı yapan arkadaşı kutlarım çok iyi olmuş... FİFA 06 SEVENLERE DUYURULUR...