Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan1905784
bun serbest bırakmak türk milli takımını 2. lig takımlarına emanet etmek olur.Aziz yıldırım bunu neden b kadar çok istiyo anlamıorum.eğer böyle bi şey olursa hangi kulüp türk futbolcu oynatacak ki?
ya yunanistanda limit yok ,ispanyada ,yok ,italyada yok,hollandada yok,cek cumhuriyetinde yok, ukrayna'da yok ,fransa'da yok bunların hepsi klup takımı düzeyinde'de milli takım düzeyindede bizden iyiler yabancı oyuncu cok olursa geri gideriz mantığı düpedüz sacmalık eğer dediğin gibi diğelim fenerde gd^de 13 yabancı var ee 11 'de yerli var ozmn ityi olan oynar rekabet eder daha cok calışır yok oynıyamaıyan ya anadolu'ya gider yada avrupa'ya cünkü oynamak isticek ama şimdiki gibi orta karar bi futbolcu cıkıp msl bizden örenk veriyim servet cokmu süper değil ama cıkıp avrupada'oynarsam ,şu şu takım diğebiliyor niğe cünkü burda fazla alternatifi yok 3 mac oynamasa 4 mac oynar ama önünde 2 tane ondan iyi veya aynı yarda 2 yabancı olsa ya oynamak için kasıcak yada malatya'ya denizliye gidicek burda karlı olan hem fenerbahce cünkü oynarsa cok iyi bir servet olucak veya ondan iyi olan yabacıları eksiğini kapatıcak yada anadoluda bir star oynıyacak veya avrupada sıradan bir takımam gidicek tıpkı diğer avrupalılar gibi yani nerden bakarsan bak bu bir fayda getiricek şuanda 15,20 lejyonerimiz varsa belki bu yasak kalkınca oynamak için avrupaya giden türk futbolcu sayısı 100'leri bulucak bunu neresi kötü yada dedğim gibi maliyeti düşük anadoluda top oynıyacak yani istanbul güxlenirken anadolu takımlarıda güçlenicek avrupaya bir cok oyuncumuz gideceğei için bence futbolumuz dahada hızlı gelişicek zaten eğer ab'ye girersek bu olucak ee ozmn ilah girmeyi mi beklicez eğer ab'nin şartları hoşumuza gitmiyorsa ab'ye niye giricez burda iyiice bir kesatlık var . sonucta bu olucaksa ne kadar cabuk olursa okadar iyi onun için fazla beklememek lazm
son olarak yabancı oyuncu ihtiyacın varsa alınır boş yere zaten kimse almaz
msla fenerbahce sol kanatta Umit oynuyor dimi milli takımdada bu oynuyor demekki türkiyenin en iyiisi bu peki yabancı sınırlaması olmasa Fenerde ümit mi oynar yoksa onunyerne alınıcak 2,3 yabancıdan en iyi olanmı peki bu durumda nolur şu fenerbahce sınırlama olmadığı için o mevkiye 2 3 oyuncu alır en iyiyi bulmaya calışır umit napar ya canını dişine takar oynamak için yada avrupa2ya gider veya anadoluya anadoluya giderse orası güç kazanır avrupaya giderse umit ha fenerde şimdi oynuyor ha avrupada sonucta oynıyacak belkide daha iyi olucak noldu zaramı bu e peki anadoluya giderse e fenamı şuan en iyi yerli solkanat olan oyuncu hangi takıma giderse oynıyacak +sı da var otakım güc kaznıcak ee bundan kim karlı cıkar türk futbolu değilmi