hardal gelmiyor gibi. Acaba WE 7 internationaldaki "çatttt" diye çıkan sesi ekleyebilir miyiz PES 5 e?
Lvnt_Asn ses gelio ya okadar deil ayarlardan sesi arttır diger seleri ksı sonra bide topu direge carptır bak geliomu
hardal tabi geliyoda "bimpp" diye cok hafif bir se WE 7 de "çotakkkk" die gelen ses kada tatmin etmiyor.
Lvnt_Asn :mad: ya bendede oyunda ses gec gelio daha yeni oldu nie olur topa wuruom sonra top adama gidio wurma sesi sonra gelio deli olcam oyunu bastan mı yüklesem ne?