zagzirus arkadaslar kıtserverla top veforma yı once png formatında kaydedıyorum sonra paıntle 24bit bmp yapıp atıyorum unı ıcıne fakat maca baslarken gorunmuyo bu konuda yardımlarınızı beklıyorum ısın puf noktası nedır...