arkadalar hepımız bılıyoruzkı (kendımızı kandırmayalım)pes4 tekı oynanabılırlık pes5 e su dokemez maalesef ama su kar olayıda cok guzell ya..hanı neden olmasın dıyo ınsan acaba pes5ten bıraz alıntı yaparak bu gerceklesebılırmı goruslerınızı beklıyorum...